Informatii utile

22.02.2019

Preturi si tarife Distributie

Prețurile finale reglementate pentru activitatea de distribuție a gazelor naturale, conf. Ord. Autoritatii Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 95/24.06.2019: Consumatori finali conectați în sistemul […]
22.01.2019

Raportari Distributie

INDICATORI 2022 Anexa 1 – Evidenta limitarilor sau intreruperilor trim. I 2022 INDICATORI 2021 Anexa 1 – Evidenta limitarilor sau intreruperilor trim. I 2021 Anexa 1 […]
19.08.2021

Solutionare dispute contractuale

27.04.2018

Proceduri

PROCEDURA ACHIZITIE G.N. Procedura
22.01.2019

Raportari Furnizare

Standard de performanta furnizare Indicatori 2021 Raportul privind solutionarea plangerilor si masurile corective luate pentru clientii finali sem. I 2021 Raportul privind solutionarea plangerilor si masurile […]
31.08.2016

REVIZII

Conducte și branșamente Revizia periodică a conductelor şi branşamentelor se realizează la intervale de maxim 10 ani, conform planului anual de revizii aprobat. La revizia periodică […]
31.08.2016

MODIFICĂRI INSTALAȚII

Modificarea instalației de gaze naturale implică parcurgerea următoarelor etape: abonatul va depune la GAZ NORD-EST SA o Solicitare privind modificarea instalaţiei de utilizare. Descarcati de aici formularul pentru […]
01.06.2016

Facturare

31.08.2016

Drepturile şi obligațiile consumatorilor de gaze naturale:

09.11.2019

AVIZE UTILITĂȚI

Obținerea avizului de amplasament de la GAZ NORD-EST SA Solicitarea emiterii avizelor de amplasament, se face în oricare dintre situațiile: •  realizarea unor lucrări de construire, reconstruire, […]
31.08.2016

DEZAFECTĂRI

Pentru scoaterea definitivă din funcțiune a unei conducte, se parcurg următoarele etape: evacuarea gazelor naturale din conductă; tăierea capetelor conductei; obturarea cu capace sudate a capetelor. […]
31.08.2016

LUCRĂRI LA SOLICITAREA BENEFICIARULUI

SISTARE FURNIZARE Sistarea furnizării gazelor naturale la consumatori se va face prin închiderea robineţilor din instalaţia de racordare şi instalaţia de utilizare, în următoarea ordine: se […]
31.08.2016

Consumatori

După completarea Formularului de înregistrare a plângerii în format electronic, aveţi posibilitatea transmiterii sale direct pe adresa de e-mail a societăţii: office@gaznordest.ro. Formular de inregistrare a […]
12.11.2020

Registru de evidență a cererilor de racordare

27.10.2020

Profile de consum

Luna Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh MWh Profil […]
19.08.2021

Contracte de furnizare

ABONAȚI CASNICI Actele necesare pentru încheierea unui contract la abonaţii casnici: copia actului de proprietate; act de identitate. ABONAȚI NONCASNICI Actele necesare pentru încheierea unui contract […]
19.08.2017

Solutionare plangeri clienti finali

31.08.2016

Alegerea sau schimbarea furnizorului

19.08.2017

CONDIȚII GENERALE CONTRACTARE

Definiții și abrevieri: – În înțelesul prezentului regulament, termenii de mai jos au semnificațiile următoare: 1. cod loc de consum – codul unic atribuit de operator fiecărui […]
31.08.2016

MONITORIZAREA ECHIPAMENTULUI DE MĂSURARE

În cazul în care un abonat are suspiciuni privind corecta funcționare și înregistrare a echipamentului de măsurare a consumului de gaze naturale, acesta va face o solicitare scrisă către […]